نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز تنها درمان برای 3.5 تا 4 کراتینین بیماری کلیوی است

دیالیز تنها درمان برای 3.5 تا 4 بیماری کلیوی کراتینین در دیالیز تنها درمان کراتینین 3.5 تا 4 بیماری کلیه است؟ دیالیز رایج ترین روش برای از بین بردن نشانه های نارسایی کلیه، مانند فشار خون بالا است . اما شما می دانید که تنها راه برای درمان بیماری های کلیوی است. برای افراد مبتلا به 3.5-4 سطح کراتینین آنها بهتر می تواند بدون دیالیز زندگی می کنند.

آیا دیالیز، تنها درمان برای سطح کراتینین 3.5 تا 4؟

همانطور که در بالا ذکر شد، دیالیز است که تنها راه حل برای سطح بالایی از creatinina.En گذشته، هورمون درمانی و سرکوب کننده سیستم ایمنی را می توان در مراحل اولیه این بیماری پس از مردم استفاده می شود به طور فزاینده renal.Y علائم رنج می برند نیست، پزشکان توصیه دیالیز به تخفیف علایم است.

اما شما می دانید که مهم نیست چه نوع درمان می تواند بیماری کلیوی را درمان نمی به طور دائم، به طوری که مردم هرگز برای پیدا کردن بعضی گزینه ها برای درمان.

درمان های جایگزین برای دیالیز چیست؟

پس از سالها تحقیق، پزشکان در درمان این بیماری اختراع یک مجموعه منحصر به فرد از روش های درمانی بر اساس طب سنتی چینی گیاهی، همه آنها یک اثر خوب شناخته شده است renal.La شناخته شده به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy است ترکیب کاملی از طب چینی و طب غربی است.

با کمک میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، بیماران مبتلا به بیماری کلیه با کراتینین از 3.5 تا 4 ممکن است فرصتی برای جلوگیری از دیالیز و دوباره به زندگی normal.Si شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به کمک دارند هر درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل به ما enfermedad-renal@hotmail.com ارسال کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: